Zpět do obchodu

Registrace

Často kladené dotazy

Jak funguje objednání balíčku Boxio?
Pouze si vyberte po jakou dobu se nám svěříte do rukou a to je vše. Poté vám po danou dobu každý měsíc dorazí přede dveře balíček, který, jak pevně věříme, Vás vždy mile potěší.

Kdy se dozvím obsah balíčku?
Máme rádi překvapení, a proto chceme, aby byl i pro vás obsah balíčku záhadou až do chvíle, dokud si jej doma sami neotevřete. My tento obsah odtajníme až poté, co si budeme jisti, že mají všichni své balíčky v teple domova.

Kdy mi balíček přijde?
Vždy první pracovní pondělí v měsíci odesíláme balíčky Boxio, které k vám v drtivé většině případů do druhého dne dorazí.

Kdo obsah balíčku vybírá?
U všech vín dbáme především na kvalitu produktu, na jeho historii a příběh. Když vezmeme v potaz tyto faktory a doporučení samotného vinaře, na které hodně hledíme, tak se často kandidát vybere sám, neboť nás naprosto učaruje.

Můžu Boxio darovat jako dárek?
Samozřejmě. Navíc se můžeme domluvit, že bude k každém balíčku pro dotyčného váš osobní vzkaz. Tímto onen efekt překvapení umocníme.

Kolik stojí poštovné?
U Boxio balíčků je doprava zahrnuta v ceně. V případně standardního objednání vína z historie je doprava zdarma od objednávky nad 1,200 Kč, v opačném případě je doprava za příplatek 100 Kč. O veškerou dopravu se stará společnost DPD.

Co když přijde zásilka rozbitá?
Pokud při předání Boxia na první pohled uvidíte, že je výrazně poškozené, zboží prosím nepřebírejte, sepište s řidičem hlášení o škodě a napište nám na info@boxio.cz. Pokud najdete poškozené víno v balíčku, napište nám obratem na info@boxio.cz, ihned to společně vyřešíme.

Je možné si doobjednat předchozí balíčky?
Ano, pokud je to jenom trochu možné, tak vám tuto možnost nabízíme.

Doručujete i do zahraničí?
Aktuálně pouze po celé České republice.

Zpět do obchodu